جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ , 18 Oct 2024
چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب : 413152
رییس پلیس راه مازندران:

تردد در راه های مازندران روان است/ بارش برف در کندوان و هراز

پروژه ایران : رییس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد خودروها در جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه و کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.
تردد در راه های مازندران روان است
تردد در راه های مازندران روان است
به گزارش پایگاه خبری پروژه ایران، سرهنگ یدالله جهان تاب با اشاره به بارش باران و برف و لغزندگی جاده‌های کوهستانی استان از جمله هراز و کندوان افزود: به دلیل بارش برف رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه در این مسیرها رانندگی کنند.

وی گفت: رانندگان از توقف در جاده‌های کوهستانی استان بخصوص کندوان و هراز پرهیز کنند چرا که احتمال ریزش سنگ و رانش کوه و سقوط بهمن در این جاده وجود دارد.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها، انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که از طریق سه محور چالوس، هراز و سوادکوه به پایتخت، جاده کیاسر به استان سمنان، رامسر به استان گیلان و گلوگاه به استان گلستان متصل می‌شود.
گزارشگر : تحریریه پروژه ایران
https://theiranproject.com/vdcdks0oxyt0ff6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما