کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس پلیس راه مازندران:

تردد در راه های مازندران روان است/ بارش برف در کندوان و هراز

خبرگزاری مهر , 4 بهمن 1402 ساعت 15:20

گزارشگر : تحریریه پروژه ایران

رییس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد خودروها در جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه و کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.


به گزارش پایگاه خبری پروژه ایران، سرهنگ یدالله جهان تاب با اشاره به بارش باران و برف و لغزندگی جاده‌های کوهستانی استان از جمله هراز و کندوان افزود: به دلیل بارش برف رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه در این مسیرها رانندگی کنند.

وی گفت: رانندگان از توقف در جاده‌های کوهستانی استان بخصوص کندوان و هراز پرهیز کنند چرا که احتمال ریزش سنگ و رانش کوه و سقوط بهمن در این جاده وجود دارد.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها، انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که از طریق سه محور چالوس، هراز و سوادکوه به پایتخت، جاده کیاسر به استان سمنان، رامسر به استان گیلان و گلوگاه به استان گلستان متصل می‌شود.


کد مطلب: 413152

آدرس مطلب :
https://www.theiranproject.com/fa/news/413152/تردد-راه-های-مازندران-روان-بارش-برف-کندوان-هراز

پروژه ایران
  https://www.theiranproject.com