شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ , 19 Oct 2024
پروژه ایرانی : یک روزنامه عبری زبان اذعان کرد که چالش‌آفرینی پهپادهای حزب الله رو به افزایش است.
رسانه صهیونیستی: چالش‌آفرینی پهپادهای حزب‌الله رو به افزایش است
به گزارش پایگاه خبری پروژه ایرانی،یدیعوت آحارانوت نوشت: چالش‌آفرینی پهپادهای حزب الله رو به افزایش است و تعداد تلفات و خسارت‌ها به دلیل این پهپادها نیز بیشتر می‌شود.

در همین حال، وال استریت ژورنال به نقل از یک مسئول اطلاعاتی رژیم صهیونیستی نوشت، حمله با پهپادها بعد از یک دوره آرامش نسبتاً طولانی، قویاً از سر گرفته شده است.

این روزنامه به نقل از دو مسئول نظامی نیز گزارش داد، اسرائیل در برخورد با پهپادهایی که حزب الله به پرواز در می‌آورد، با دشواری مواجه است.
پیشتر دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد، پهپادی که از لبنان به پرواز درآمده بود مستقیماً به منزل بنیامین نتانیاهو در قیساریه در شمال تل آویو اصابت کرد.
دفتر نتانیاهو عنوان داشت که وی و همسرش در هنگام این حمله در منزلشان در قیساریه حضور نداشتند.
ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز اعلام کرد که دو پهپاد را که از لبنان به پرواز درآمده بودند، رهگیری کرد، اما پهپاد سوم به صورت مستقیم به ساختمانی در قیساریه اصابت کرد.
سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل هم عنوان کرد که این پهپاد که قیساریه را هدف گرفت، مسافت ۷۰ کیلومتری را از لبنان طی کرده بود.
روزنامه معاریو هم اظهار داشت: این برای سومین بار طی یک هفته است که پهپادهای حزب الله موفق به نفوذ به عمق اسرائیل می‌شوند.
گزارشگر : تحریریه پروژه ایران
https://theiranproject.com/vdch6wnk623niwd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما