جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ , 18 Oct 2024
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۷
کد مطلب : 417326
منبع : ايرنا

طرح توزیع نهال رایگان تا پایان اسفند در تهران تمدید شد

پروژه ایران : شهردار منطقه پنج تهران با تاکید بر توسعه طرح درختکاری گفت: این طرح تا پایان اسفندماه تمدید شد.
طرح توزیع نهال رایگان تا پایان اسفند در تهران تمدید شد
به گزارش پایگاه خبری پروژه ایران، داود گودرزی عصر شنبه در حاشیه برگزاری مراسم درختکاری به نام و یاد شهدا در جمع خبرنگاران گفت: طرح اهدای نهال رایگان به شهروندان تا آخر اسفند تمدید شده و مردم می توانند با تماس با ۱۳۷ و درخواست نهال، نهال رایگان دریافت کنند.

وی در خصوص برگزاری مراسم درختکاری با حضور خانواده شهدا در بوستان الهام نیز گفت: در این بوستان با کمک و همراهی مردم و خانواده شد ۱۱۰ نهال غرس کردیم و در مجموع در این هفته ۱۴ هزار نهال کاشته و در کل شهر تهران و حریم آن نیز بیش‌ از ۲ هزار هکتار درختکاری به منظور سالم سازی هوا و ایجاد فضای نشاط برای خانواده ها انجام شد.

وی در خصوص تبدیل شدن بوستان کوهسار به یک مجموعه گردشگری نیز گفت: این موضوع را به عنوان یک اولویت جدی برای تبدیل به یک مجموعه گردشگری برای منطقه و کل شهر تهران دنبال می‌کنیم.

گودرزی ادامه داد: در این منطقه غربی پایتخت، بوستان‌ها و جنگل های کوچکی داریم که تلاش می کنیم این فضاها را توسعه دهیم و همزمان فضای استفاده خانواده ها را فراهم کنیم همچنین موضوع بوستان کوهسار را به عنوان یک اولویت جدی برای تبدیل به یک مجموعه گردشگری برای منطقه و کل شهر تهران دنبال می کنیم.

وی در خصوص اجرایی شدن طرح اصلاح خطوط اتوبوسرانی در منطقه پنج نیز گفت: این طرح را در برنامه داریم تا شهروندان با کمترین زمان و به بهترین شکل سفرهای درون شهری خود را انجام دهند.
گزارشگر : تحریریه پروژه ایران
https://theiranproject.com/vdcau0nyi49n6e1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما